Samia Svarar

Miyase om AWWWW det var när vi gick i 2:an :'):
Samia jag lovar jag börjar gråta av att du verkligen skriver såhär och att du lägger ut dom och visar på bloggen. Men det sötaste och VIKTIGASTE är att du sparat dom!!! Samia älskar dig JÄTTE JÄTTE JÄTTE MYCKET!!! Samia det jag skrev då och menade det så menar jag också det nu!!!! :) Samia vi har så jävligt många minnen!! :( Vet du ens hur mycket jag saknar de tiderna och vill spola tillbaka allt!! Nu när man är äldre kommer det bara mer o mer problem!! :(( Samia älskarejj jätte mycket!! Och vi kommer ALLTID ATT VARA VÄNNER ÄVEN JAG FLYTTAR haha :D<333333:****

Svar: aww ;** tycker samma sak, vi har så JÄTTE många minnen och jag hoppas VERKLIGEN att vi kommer vara vänner livet ut! jag älskar dig och du kommer ALLTID vara min bästa bästa vän för evigt! <33 du kommer också vara min vän även om jag flyttar :D<333



Kommentarer
Postat av: Miyase

Aw! ;D Älskarejj Samia<33:**

2012-03-16 @ 07:14:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0