AWWWW det var när vi gick i 2:an :')

awww Miyase gav mig den här när vi gick i 2:an och det e klart jag vill och ska vara!!!!!! sa det redan den dagen :)
för er som inte ser vad som står står det:
Hej, Samia
"du har alltid jag menar alltid varit min bästa, bästa vän om jag kommer flytta långt bort eller utomlands och vi aldrig kommer se varandra så vill jag bara att du ska veta att du har alltid varit min vän, och du ska alltid vara det. Jag ska vara din vän för EVIGT och hoppas du vill det och jag vet att du vill det haha"

asså tänk er vi var lixom 8år och nu e vi 13...iaf jag men hon har redan fyllt 14 det här året och jag fyller år i Novembe. Vi har så många minnen tillsamans och jag saknar dom tiderna... :(

Kommentarer
Postat av: Miyase

Samia jag lovar jag börjar gråta av att du verkligen skriver såhär och att du lägger ut dom och visar på bloggen. Men det sötaste och VIKTIGASTE är att du sparat dom!!! Samia älskar dig JÄTTE JÄTTE JÄTTE MYCKET!!! Samia det jag skrev då och menade det så menar jag också det nu!!!! :) Samia vi har så jävligt många minnen!! :( Vet du ens hur mycket jag saknar de tiderna och vill spola tillbaka allt!! Nu när man är äldre kommer det bara mer o mer problem!! :(( Samia älskarejj jätte mycket!! Och vi kommer ALLTID ATT VARA VÄNNER ÄVEN JAG FLYTTAR haha :D<333333:****

2012-03-15 @ 21:58:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0