Hemma

e hemma nu från skolan...eller var hemma för typ 30min sen ;) skoldagen var kul och nu ska jag dscha och fixa håret för imorgon e det teater föreställning, e såå nervös så att jag kommer...jag vet inte vad! men imorgon går jag från skolan klockan typ 1-2?? och jaa haha sen så på mådag har jag föreställning igen för våra klass ÄNNU VÄRRE!!! mitt hjärta går i typ 190 i sekunden! eller inte..men e suuper nervös. Men iaf idag hade vi NO,Svenska,Franska,Lunch,Matte och sen Teknik och nu sitter jag hemma oh har typ ätit 4st päron-split för det var ingen god mat skolan, kan ni tänka er typ potatis mot och kov, fast korven la typ i en sås som var gjord av äppel-mos och senap!!! åt typ inget men skol dagen var kul haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0