GALEN DAG!!! (ONE DIRECTON)

Okej vart ska jag börja?? det började med att jag träffade Claudia och Diana i centrum (deqa skulle göra andra saker) sen så åkte vi till slussen och gick dit :D sen så väntade vi typ i 2 timmar sen så kom dom :D sen så blev alla helt galna!! dom puttades och så men man såg ändå :D sen så stog dom där i typ 10 min sen så sa deras liv vakt Paul "Snabbt in i bilen!!!" sen så sprand killarna in i bilen och åkte ivåg sen alla fans sprang efter och när vi ser bilen har den riktiga bilen åkt iväg och det finns en annan bild som ser exakt likadan ut och sen så kollar man in i fönstret och det e en annan haha alla blev typ suuper arga ;D sen så typ freakar jag ut och sen promenerar vi till medborgarplatsen, sen så tar vi tunnelbanan där och åker till säta och äter i food house och sen så e vi ute tills typ nu? men dagen har varit heeeelt azzzum kan inte fatta att jag har sett dom 2 gånger i hela mitt liv. Första gången så träffade jag dom och idag så såg jag dom asså helt sjukt!!!!!!!!!
Filmade också men orkar inte ladda upp det hehe :D
e SUUUPER glad!!!!!!!!!♥♥♥♥♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0