Föreställning

Helloo, igår bloggade jag inte för att jag hade föreställning på teatern och kom hem runt halv 9 tiden och var super trött...eller jo jag gjorde ett inlägg men inte direkt ett inlägg då jag skiver vad jag har gjort det var justin bieber videon, men iaf igår var det föreställning och det var super kul :D, ska ha samma föreställnig 2 gånger till på måndag men det e för 4 klasser, den ena e min klass hehe :P kommer inte direkt ihåg om det var 4 klasser eller 3 (?) men känner mig helt instägd ska fråga om någon vill gå ut hehe och Deqa om du ser det här så har du ju lämnat din väska hemma hos mig när du gick, kommer du ihåg?? :D men aja...

Kommentarer
Postat av: Miyase

Hoppas det gick bra på föreställningen! Ser verkligen framemot att se den på Måndag!!! ;)<3333333

2012-05-05 @ 19:40:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0