Dagen

var hemma hos deqa idag och det var suuper kul!! det började med att jag kom hah asen så var vi inne på datorn och min mobil haha ;) sen så åt vi, och efter det kommer det bästa!! efter vi hade ätit kollar vi på Never say Never för att jag hade med mig min dator för att vi skulle skriva en sak på word...sen så när filmen e slut så e jag tvungen att gå hem :( sen så på vägen hem så ser jag månen och asså den var SUUUPER STOR den var typ 4st små månar den var helt galet stor!!!!!! men iaf sen så när jag kommer hem så har min stora syster köpt chis som smakar kebab hahahaha låter sukt att det ens finns ;) så jag får hela paketet och aa men tro inte att jag har ätit upp allt!! sen så nu sitter jag kär och ska kolla på ett avsnitt av pretty little liars :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0