Dagarna




Igår: var det invignng för en skulptur som jag hade kommit på hehe *stoooolt* asså en betång skulptur som ligger nu vid lågestadiet kom på den på lera och sen så byggde vi den av betång haha efter det var det en vanlig skoldag och efter det följde jag med Ilke till skärholmen och fick hem sen gullig tröja,skor och hårspännen haha det e inte så viktigt man aja..
Idag: idag hade vi kamrat-dag och jag,Halime,Lovisa och akar och några 6:or kvar i skolan för att  typ fixa cafiterian med glas figurer haha...dom typ mutade oss med pizza istället för att gå till sätrabadet och grilla korv med resten av klassen haha ångrar mig för dom hade mycket roligaren oss!!!!!!! Deqa fyllde år idag och i vår skola e det typ att när man fyller år så ska man ägga varandra med ägg hahha men istället för det så slängde dom ner henne i vatten i sätrabadet HAHAH men jag var inte där för JAG SKULLE SÄTTA UPP DOM DUMMA GLAS GREJERNA I CAFETERIAN!!!!! GRATTIS DEQA!!!!!!!!! efter det så var jag ute med Deqa,Miyase,Halime,Klawdia,Mona,Francisca och fato. Vid 7 tiden så gick jag,Deqa och Miyase hem, när jag kom hem så åt jag middag,dusha,och nu pratar jag med Mona på telefon :)

Kommentarer
Postat av: eda

vilket program/app äre du fixar dina bilder :)?

2012-06-02 @ 11:52:26
URL: http://tungasteeda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0