Dagen

idag var dagen suuper!!!! först så hade vi svenska på morgonen och vi typ kollade på en myt film...det var bra, sen så hade vi so och fick veta lite intressanta sker ;) efter det så hade vi idrott haaha kuuul vi typ spelade först basket sen pingis :) efter det så hade vi lunch och det blev typ korvstroganoff?? men det var gott iaf efter det var det B-språk och vi kollade på treff punkt Berlin (jag har tyska) efter det så hade vi matte, hemspråk och sen så skulle jag träffa mona för hon hade en sak som var min Bara miiiiin mooooooohahahahah ;D sen så väntade vi i centrum och träffade Miyase,Klawdia och Diana. dom skulle till klawdia :) efter det så kom jag hem tränade på dansen och sen så ropar några i fönstret om jag fick komma ut och jag sa okej så var ute med dom en stund, och sen så MÅSTE jag verkligen träna på No-Provet tills imorgon :O hoppas jag hinner :O
blivande header?? XD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0