SJUK

har inte bloggar för jag har vart sjuk dom här dagarna, bara legat i sängenoch sovit -.-' ooooh hatar verkligen att vara sjuk...men i måndags var jag hemma från skolan, igår gick jag till skolan men mådde dåligt så gick hem innann Engelskan började, Sen så idag var jag hemma från skolan och mår bättre nu, kommer säkert gå till skolan imorgon :) saknar skolan, haha men aa har kollat på en massa filmer också för hade ju ändå inget att göra, gissa hur jag blev sjuk?? Deqa smittade mig XD haha hon var sjuk sen så smittade hon mig och jag hoppas jag inte kommer smitta någon annan ;D duchade nyss också, känns ju skönt för jag typ tycker det e super varmt :( fick mitt bank kort (13-års kort) idag också *happy face* tror jag ska typ köpa ett par converse ;) har haft röda och sen nu så har jag svarta, och nu så vill jag ha röda igen ;)
inte så jätte mycket som har hänt men e man sjuk så e man sjuk :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0