R.I.P ICA NÄRA SÄTRA :(

okej helt sjuk rubrik men...
ni som bor i mitt område borde veta vem mannen i ica e som brukar säga, "papper på det" istället för "kvitto" okej men iaf jag var i ica nyss för att jag blev sugen på en billys pizza som vi brukar få i skolan, sen så när jag ska betala så säger han "93 kronor tack" (köppte andra saker medans) sen så sa han "dags att säga adjö till mig" sen jag ba "varför" sen han ba " det e min sista dag idag" sen jag ba "ALLVARLIGT" sen han ba "Ja" sen så aa snart slutar han på ica :( och han har jobbat där sen typ 2007 eller 2008 så aa kommer kännas tomt för alla brukar prata om att han säger t.ex "då blir det 21 kr i bössan där" istället för "det blir 21 kronor i växel"
R.I.P ICA!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0