No-prov

har tränat klart och fattar allt nu :D har tränat tills jag har fått huvudvärk ;S men det e värt det! har ätit middag nyss, det blev tacos :) sen så ska jag nu bara slappa ooooooh vad jag längtar men först så måste jag online shoppa badshorts haha för på fredag har vi fri-lufs dag och jag valde sydpoolen och jag vill värkligen ha badshorts haha så aa ;) har redan avlt några men kan inte bestämma mig mellan några super fina bruna med typ nönster (låter sjukt jag vet) eller några rosa och blå med mönster det med, väljer någ den rosa och blå :S
den bruna ser ut såhär
och den rosa ser ut såhär
EDIT: jag kan inte visa den för jag har redan beställt och om jag går tillbaka på hemsidan tror dom jag vill köpa ett par igen  :S haha sjukt jag vet med dom har tagit bort bilden eftersom jag redan har beställt och e kvar på hemsidan??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0