Liljeholmen

var i liljeholmen med Mona för..aa haha sen så hittade vi något..............TILL SLUT!!! sen så gick vi till Subway och åt, och sen skulle Mona handla i ICA i liljeholmen sen från ingenstans så sa hon "jag e sugen på glass" sen gå gick vi för att köpa glass, och sen så ser jag en glass som jag aldrig har ätit sen jag typ var 4år och jag ville baa ha den så jääääättemycket så jag köpte den och typ åt som en galning ;D
det var den här glassen haha tog kort också e jag inte bara för smart ;D
JUMBO BILD!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Deqa

SAMIA DIN LÖGNARE HAHA! KOMMERDU INTE IHÅG NÄR VI ÅT DEN TYP 2011 ?!!

2012-03-08 @ 20:52:20
URL: http://deqasweet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0