Idag hade vi matte prov, imorgon svenska och på fredag matte :(

hade matte prov idag, tycket att det var enkelt haha men aa, sen så efter skolan så gick jag och Mona till skäris för hon skulle köpa Converse, haha jag sa till henne att jag ville ha röda och sen så går hon och köper dom ;D men det e lungt! visste ni att jag och Mona har typ allt likadant? kolla...
Rosa adidas kofta - köpte den först
IPhone skal - hon köpte den först
Blå kofta - jag köpte den först
blåa jeans - jag köpte dom först
jeans/kofta jacka - samma dag
En lila vit tröja - jag köpte först
USA tröja - jag köpte först
vit silkes kofta - jag köpte först
vit IPhone - hon köpte först
och så kanske det finns lite fler grejer men kommer inte på dom nu ;)
och sen så röda converse som jag kommer att köpa någon dag  haha ;)
bild från google

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0