HOME

Hemma från dansen nu, haha Deqa märker att jag har VERKLIGEN bild brist!!!!! haha lägger typ upp bilder från arkiv om ni inte har märkt det ;) ska typ fota lite mer till såna här random inlägg haha ;) men iaf dansen var rolig, fick lära oss typ nua steg som var till den andra delen då man gjorde något annat haha tror inte ni fattar men skämde ut mig IGEN!! känns typ som en vana nu "Att skämma ut sig varje dag", ska bli mitt motto " Att skämma ut sig varje dag!" haha men iaf ska fixa en liten sak nu haha ;) eller inte direkt nu, nu ska jag äta haha vet inte vad det blir men luktar typ som pasta med köttfärsås...vänta ska kolla...................................................................................................................................Nu e jag tillbaka och hade rätt, känner mig som en expert?? eller inte e typ van med "mammas pasta och köttfärsås lukt" tror att jag håller på att bli galen!!! XD
arkiv bild...IGEN!!!!!! ;(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0