Har räknat ner sen det var 16 dagar kvar...

jag orkar inte vänta längre!!!! Bara 1 dag kvar, imorgon e det dags Boyfriend kommer ut....väntan e snart över men det e värt det!! Jag e en Beliber, och kommer vara det livet ut, även om "folk" inte tror det och säger t.ex " det e bara jag och du som e belibers...och Samia fast vi två kommer vara dom ända kvar på Jorden" det inget illa menat med det men jag vet att jag har vart det en START 2008 tills nu och kommer alltid att vara det!!!


Bara förhandsvisninghen e BÄÄÄÄÄÄSSSST!!!!!!!!!!!!!!!!!:D<33

Kommentarer
Postat av: Deqa

Såg innan du la ut på bloggen!!! :DDD

2012-03-26 @ 09:12:56
URL: http://deqasweet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0