Galen dag

okej vart ska jag börja...
mötte upp Mona i Skäris, sen så var det 5 min till bussen så vi gick och köpte godis...när vi kommer tillbaka åker bussen så vi får ta en annan som går värsta omvägen, efter det så när vi kommer fram så säger dom att den e slut i den storleken(skulle byta  den dära jeans koftan för den fick ett hål) men okej efter det så åker vi till T-centralen och går till en H&M och den e slut där så vi går till Hollister och kollar lite haha, och efter det så går vi till en annan H&M och den e också slut där :/sen så går vi till en annan och den e också slut och sen så går vi runt lite och säger "om vi inte hittar den här så går vi hem" sen så fanns den där :D + så fanns den i större storlek också så vi fick den sista där :D heeeeellllt sluuut haha sen vi ba " give me five" så vi gick och betalade, sen åkte vi hem och i Tunnel-banan ser vi VÄRLDENS största hund annå den var 2 meter när den står på alla 4 :O haha Men mona e rädd för hundar så hon blev typ suuper skraj!!! haha och jag bara skratta ;D men aa nu e jag hemma och ska äta något haha e super hungrig :D
typ såhär stor var den, men det var inte den rasen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0