Dansen

ska till dansen snart! kul ju ;) Ska träffa deqa i kulan (en park) om typ 25min så aa har ju tid att typ ta ett äpple, känndes som om det behövdes ;D men iaf dagen har varit sådär :/ Miyase var sjuk så var inte så jätttttte kul :/ men hoppas hon blir bättre imorgon...XD (HAHAHA MIYASE du vet vrf jag gjorde en sånhär "XD") men iaf aa MYCCCKE hände idag, asså bra grejer, om placering i sv/eng (Miyase, du sitter kvar på din plats) vi fick tillbaka proven på NO:n och jag fick C/B :D super glad ju :D men jag vill ändå göra typ omprov inte direkt omprov men muntligt mini omprov haha men iaf det e för att se om jag kommer komma ihåg det efter provet så jag typ inte bara kommer ihåg det nu, att jag kommer komma ihåg det i framtiden så aa...

Kommentarer
Postat av: Miyase

Haha Samia ;) <3 Hoppas jag kommer då imorgon... Annars har jag saknat dig <3

2012-03-20 @ 16:29:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0