Dagen

Hej mina små stalkers ;D
dagen var super...utan paus från klockan 08:00 ;) haha okej vart ska jag börja ;) först så var jag ju i skolan som vanligen ;) sen så efter skolan hade jag tandläkare DIREKT!! efter det så träffar jag deqa och miyase när jag e på väg hem så vi e uta och ser andra folk och så ;P efter det så gick jag till ett föredldra möte med föreldra rådet med andra folk haha, och vi pratade typ om att dom ska ändra skolmaten...(Jag tog upp det) *happy face* sen så språket vi använder i skolan, fotbolls plan, föreldrar och såna grejer :) men det var kul, efter det så gick vi till ICA och köpte Billys pizza, känns som om jag äter det varje dag!! SKA SLUTA!! vill VERKLIGEN inte gå upp i vikt ;( men iaf dagen var suuuuper rolig ;D

Kommentarer
Postat av: Miyase

Haha :)

2012-03-22 @ 23:19:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0