Dagen

var i skolan idag, typ vid halv 9 tiden gick vi till ungdomsmotagningen haha och aa haha asså med klassen ;) efter det gick jag och Miyase till skärholmen och hon skulle leta efter Vita Converse och sen så provade jag några röda och dom var suuuuper fina, ska kanske köpa dom imorgon eller på onsdag...eller nästa månad haha för jag vill typ spara mina pengar i kortet ;) passade på att skämma ut mig innan och nu skäms jag...gjorde det ju inte med flit..ohh vad jag skäms!!!! Tack vare Mona ;D haha Mona ta inte åt dig ;D men iaf ska plugga nu till Svenska och Matte provet ohhh och så sa min tyska lärare att jag inte får byta men det kan ju inte hon bestämma eller?? men aa Cya!





Kommentarer
Postat av: Deqa

Kul :D Samia köp inte röd du har redan haft hahaha

2012-03-19 @ 18:50:25
URL: http://deqasweet.blogg.se/
Postat av: rebecca

okej, skoj :)

2012-03-19 @ 19:06:44
URL: http://bbeccaa.blogg.se/
Postat av: Miyase

Haha Samia fett kul ;)

2012-03-19 @ 22:02:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0