Dagen

Idag så fyller Mona år GRATTIS :D sen så efter skolan så skulle jag och Min mamma till Holister för att byta foftan jag köpte för den hade ett hål vid armen, men jag földe inte med för jag skulle med Mona,Deqa,Klawdia och Miyase och vara ute men dom enda som kom var jag och Mona hahah do Dizza oss! XD sen så åkte vi till skärholmen och åt i MC haha ni fattar väll? sen så kollade vi på kläder och var super nära att skämma ut oss för vi typ såg en tjej som hade en kofta som vi ville ha så vi tänkte fråga henne vart hon hade köpt den så vi typ följde efter henne från låååååååångt håll men sen så går vi förbe H&M så vi tänker, den kanske finns där så vi frågade dom som jobbade där och den var sluuuuut :( men nu vet vi iaf vart den finns :D
haha kolla skillnaden mellan mina Converse och dom vita, man undrar vad jag gör XD

Kommentarer
Postat av: Miyase

Mona Grattis ;) <33333

2012-03-08 @ 17:31:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0