Dagen

jupp, var i husbybadet med Deqa ochg Mona haha kaaooos!!! först så e har deqa försovit sig och det e 10 min tills tunnelbanan går och om vi missar den så måste vi vänta 30min sen när vi ringer så skämmer jag ut mig för det e såhär tidigt på morgonon sen så går vi till deqa och hon e klar men skulle äta frukost...sen å tar hon bara en banan och springer hemirfån ;D sen så springer vi till bredäng och det e 2min på tunnelbanan, och sen efter så när vi e i husbybadet så har vi det kul och efter så när jag kommer precis in i dörren så ska elham och min pappa gå någonstans, sen så frågar dom om jag vill följa med och jag typ skulle svimma för jag vill sova, men ändå följa med XD, sen så säger jag ja, men jag åt mat nyss och nu e jag inte trött längre ;D
Bild från google

Kommentarer
Postat av: Miyase

Ooo vad kuul :D<33 hahah säkert det blev helt stressigt för Deqa att vakna tidigt och hinna ikapp er haha :) <3333

så söta ni är jag lovar :D

2012-03-02 @ 20:29:46
Postat av: safia

nice pic bor där men kmr ibland till amina(sätra)

2012-03-02 @ 23:54:38
URL: http://har ej?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0