5 saker du inte visste om mig

• Jag e RIKTIGT viljestark
• Jag e höger hänt
• Jag HATAR sallad, tycker det smakar gräs :S
• Jag gillar att ta risker, som att typ prova någonting nytt!
• Smoothie på sommaren e det bästa som finns ;)

Kör lite mer än bara 5, tycket det var kul :)
• Älskar min systemkamera
• vill ha ett husdjur
• hatar insäker...eller inte hatar men när jag typ tänker på en kalelaka så...ejjjjuuuw e det bara såå säga, tycker dom e obehagliga :S
• Jag älskar barn :D
• Jag hatar paprika ;S
• Har korta naglar :(
• Har ganska ofta flätor om jag inte har plattat ;)
• Vill klippa mig
• Har dom bästa vännerna i VÄRLDEN, eller vänta sa jag världen, jag menar UNEVERSUM!! ♥
• gör det här för det e kul
• Undrar vad ™ står för ;S haha tänker på konstiga saker ;)
• Brukar öppna min garderob och tänka "en dag till där jag har
• Tycker att jag ska sluta nu ;D
så aa Cya mina stalkers ;D

Kommentarer
Postat av: MOAA

tack så mycket :)

det är bara bra med mig, hur är det med dig?

kramar

2012-03-17 @ 19:52:43
URL: http://aamelasmoa.blogg.se/
Postat av: rebecca

tack detsamma :) jodå jag har mått bättre... själv ?

2012-03-17 @ 20:05:16
URL: http://bbeccaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0