saker du inte visste om mig

• Jag vill VERKLIGEN ha en hund

• Jag e film och musik beroende

• Jag kan inte sova i ett varmt rum

• Jag har haft Fiskar,en kanin och en katt

• Jag gillar att simma

• Jag ÄLSKAR att ta foton

• mitt minne i mobilen e fullt

• Jag e kär hihi ♥

• Jag har gått på Fotboll,Basket,Simning,Friidrott och sen dans men sen så har jag börjat igen på dans och nu går jag på dans och teater...

• Jag brukar inte ha utsläppt

•  Jag har läst hungerspelen men inte sett filmen...

• första landet jag var i var Norge och sista Kenya

• Mina favort färger e Grön och lila

• Jag fyller år den 19 november

• jag är ganska blyg

• Jag är en Godis gris


• Jag har mörk bruna ögon

• Jag har krulligt hår

• Jag Hatar sallad, typcker det smakar Gräs...

• Jag säger "jag skojar" typ hela tiden

• Jag hade pann-lugg i 5:an



 

 


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0