.....

Bloggade inte "senare" igår för att jag blev sjuk :O fast nu e jag inte det längre ;) det var typ att jag var på Mc'Donalds sen så mår jag illa efter för jag tog typ en warp och det var majonäs i och jag HATAR majonär asså eejjjuuuw...men iaf sen så kommer det en kvinna som springer jag flyttar inte på mig för jag ser inte henne sen så hon kommer typ rakt framför mig och jag stannar direkt och kollar åt sidan och sen så får jag nackspärr!!! om ni bara viste hur ont det gjorde!! sen så mår jag illa,har nackspärr och ont i huvudet så när jag kom hem så somnade jag hehe, jag vaknade typ 12 typ från 3?? till 4 så skypade jag med Deq, och sen så somnade jag typ 5?? och vaknade 1 dag.

Kommentarer
Postat av: Sofia

Åhh stackars dig :(

Var har du köpt den där jackan? Den var jättefin :)

2012-06-24 @ 19:45:19
Postat av: Sofia

Stackars dig :(

Var har du köpt den där jackan? Den var jättefin :)

2012-06-24 @ 22:33:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0