Dålig uppdatering...

 
jag vet har vart säääämst på att uppdatera men jag ska försöka bättra mig. det e ju sommarlov vem vill sitta med dator hela tiden?? men iaf idag så var jag på bio med Elham,Elias och Elias. Vi såg the dictator och det jag inte fattar e att det e 11-års gräns på den?! men iaf efter det gick vi till Mc'Donalds och sen åkte vi hem. när vi skulle hem så ringer Deqa och säger att hon var utan för min port så jaa, jag fick skynda mig hem för hon väntade i gården. så jag och Elham e ute med henne och hennes kanin fluffy, och hennes kanin hade skadat sig :( så jaa, vi pratar och så tills det blir mörkt se så ska går vi hem ch när jag kommer hem så typ hjälper jag Elias att fixa hans nya mobil med intällningar och så...efter det så duschar jag och nu sitter jag här och bloggar. Ska kolla på film en stund på datorn och sen så ska jag sova :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0