Dagen ♥

Jaa...vad har jag gjort idag det började med att vi inte hade någon sommorgon idag för vi skulle ha teater uppvisning på sv/so och sen så uppvisade halva klassen på morgonon och resten efter lunch, sen så hade vi engelska och vi kollade klart på en film som hette Persey Jackson haha men aa sen så slutade vi och då gick typ alla i klassen till gungorna och var där till typ 4?? sen så gick vi hem haha men aa...efter det så gick jag och Ilke till skärholmen och vi åt och så köpte vi lite strunt saker haha men aa just nu sitter jag och pratar med Mona på telefon om hihi aa...men imorgon e vi lediga från skolan och då så ska jag och Mona typ göra någonting ;)

Kommentarer
Postat av: Marina

HAHAHAHA du skrev inte du vet sådär!! ;))<3

2012-06-05 @ 22:32:37
URL: http://marinaas.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0