Dagen ♥♥♥♥♥

Dagen har varit HEEELLT GALLLEET KUUL!!! okej vart ska jag börja?? det började med att jag skulle till Naima och sen gick vi till marijam, sen så åker vi till skärholmen och tar bussen till heron, sen så har filmen redan börjat så vi får typ vänta 2 timmar till den nästa haha, med det gjorde inget för vi hade kul ändå ;P så vi äter medans i pizza hut och sen så ska vi gå och kolla på filmen och aa haha sen så köper vi godis,snacks och sånt, sen så kommer vi in i bio salongen och väntar typ 15 min tills filmen börjar och vi kollade på LOL och det var faktist bra!,men aja sen så efter filmen så går vi typ in i en till mini bio typ för 4 personer haha men iaf sen så kollar vi på en 5D kort film i typ 6min haha det var jätte kul, det var typ saker som rörde en och det blåste jätte mycket ;) haha men iaf efter det så stannar vi typ kvar och aa bara är där till typ halv 9, sen så kommer jag hem runt 9, men aa det var super kul hoppas vi gör om det!! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0