Dagen ♥

Dagen har vart het suuper :D det började med att jag kom till skolan och vi hade svenska och så skulle man typ inte göra något vi skulle köra land och stad och sen så hade vi so och vi körde bara en lek som hete mördaren, i slutet av so:n så skulle vi gå till öppen scen då alla som hade det som elens-val uppträda :) hihi Elham sjöng en låt som han själv hade skrivit och spelade gitarr, sen så Sjöng klawdia,diana,francisca,hanan,lovisa och några till sjuga fast dom sjöng ju inte i samma låt haha ;D men aa sen så kom jag hem och då så skulle jag hjälpa elham att locka sitt hår till balen, efter det så gick jag ut med Diana,Miyase,Angie och lollo :) fast miyase kännde sig sjuk så hon gick hem :/ sen så var vi 4 ute och typ gjorde inte så mycket haha men aa sen så gick vi alla hem så jag kom hem och duschade  nu sitter jag i mitt rum och typ gör inget ;)

Kommentarer
Postat av: Miyase

Askim!! Vad söta ni är på bilden! Asså vill bara äta upp er!!:) Och Elham var så sjukt bra på öppen scen!!! Fick rysningar från hela min kropp! Bästa!!:*<333333333333

2012-06-12 @ 08:49:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0