Dagen ♥

Heloow sitter just nu i vadagsrummet helt själv och lyssnar på musik :) idag har jag inte gjort så mycket, gick till ett ställe,kom hem haha, fixade lite grejer och så. Men iaf imorgon har jag tandläkare typ klockan 11 och efter det kommer miyase hem till mig :D vi ska göra en grej men grejen kommer ni få veta vad det e någon annan gång :) känns som om det var länge sen bara hon kom hem till mig :P 

 Juste fick en kommentar om vart jag har köpt koftan, eller jeans jackan haha men iaf det e ifrån H&M :)
 
 
Tror inte att jag har en bild då man ser hela koftan :)
 
Min blogg.se har ändrats så jag kommer att vara lite trög tills jag vet hur den fungerar :P
 
 

Kommentarer
Postat av: Marina

Jag vet vad ni ska göra!! :-D Hahahaha ;-)

2012-06-25 @ 01:19:07
URL: http://maet.blogg.se
Postat av: Miyase

Hihihi längtaaaar till att komma :)<3

2012-06-25 @ 11:39:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0