JuST nU...

 
Just nu sitter jag i mina pyjamas och har datorn i knät och pratar med Mona på telefon :) vi typ pratar om vad vi ska göra imorgon. Det blev typ att vi skulle till T-Centralen och kolla runt och så. men aa haha har kollat på jätte många filmer och också som typ
keith
the bounty hunter
50 first dates
the clique
sydney white
systrar i jeans 2
10 thing i hate about you
just married
i don't know how she does it
legally blonde
are we done yet
are we there yet
a walk to remember
my sisters keeper
john tucker must die
the pacifier
freaky friday
och sen några till hehe. Jag e typ en film nörd haha och nu tänker ni säkert hur jag har tid eller att jag inte har ett liv men jag har ett liv och gör typ saker varje dag...det e ju inte så att jag sitter och kollar på dom här filmerna på dagen...jag kollar på dom typ på kvällen :)

ska forsätta prata med Mona för det känns taskigt att bara säga det jag skriver medans jag skriver om ni fattar...haha men jupp :)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0