Hahaha ska försöka börja blogga igen :P

 
haha jaa det ska jag :) ska iaf försöka!
______________________________________________________________________________________________
 
idag så vaknade jag runt 1 tiden. Var inne på datorn och pratade i telefon och så...runt 3 tiden kommer Mona hem till mig och vi skulle igentiligen gå ut men jag var tvungen att vara hemme tills min mamma kom. Sen så kolar vi på film och sen så kom min mamma vid slutet av filmen, vi kollar klart och sen så går vi ut. När vi e ute köper vi olika saker och går till skolgården haha det finns inte en ända gång vi går ut utan att gå till skolgården. Efter det går vi till Food house och sen e vi ute lite till och sen går vi hem :P det var min dag :) 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0