Dagarna ♥

 
dom 2 dagarna jag inte har bloggat var super haha vet inte om det e 2 dager haha :P men iaf igår var jag på fest hos diana, hon fyllde 15 :D det var kuul!!! efter festen gick vi till mälarhöjdsbadet haha jag skulle inte bada igentligen men sen så ville jag så jag badade med kläder haha hade ju inte bad kläder med mig ;D Idag så vaknade jag klockan 08:00 och gick till skärholem med Mona klockan 09:00 haha för att man kunnde få gratis mobiler i en nu mobil butik hahaha vi e typ största satsarna haha men sen vi var såhär fööörst i ledet och ledet var typ till åhlens! TYP! sen så när dom öppnar och vi går in så säger dom att man måste vara 18 hahah den värsta känslan för det var typ glas där inne sen så känndes det som om alla såg en gå tillbaka hahaha men aa innan det så gick jag och mona till mc'donalds och sen efter igen. och sen kom jag hem typ kvart i 11 och somnade till klockan halv 2 och klädde på mig direkt och gick hem till deqa för hon skulle färga håret! sen efter hon hade färgar det så blev det ljus brunt! super snyggt! och sen så gick jag och deqa ut och träffade Klawdia,Diana,Philip och Leif och var med dom och sen gick vi hem och jag typ dooog haha var jätte trött! men nu e jag pigg :D tänkte JÄTTE mycket på olika saker när jag kom hem och just nu har jag huvudvärk :/ men hoppas det försvinner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0