var i MAX??

jupp kom var där för typ 2 timmar sen hehe glömde blogga :I men iaf tog typ en orginalmål :S?? men aa vet inte vad jag ska göra, ska typ läsa en bok som jag lånade när jag var med Mona och Shukri i skärholmen haha vi hade super kul och typ en butik lurade oss på lakris godis haha ejjjjuuuuuuw!!!! men aa sen så lånade jag en bok asså det e en forsättning av en bok jag jag har läst 3 gånger...fett dum jag e visste inte att det fanns forsättnigar XD men iaf ska nog börja läsa snart...OM JAG ORKAR :S om jag inte orkar så...aa tror jag att jag tittar på något på alla PLAY som finns nu, asså tv4PLAY, tv3PLAY,tv6PLAY och så forsätter det ;) haha kanske men annas så loggar jag in på Facebook eller något ;P
'
jag bjuder stoort på den här bilden hittade typ ingen annan "NORMAL" haha säkert ni tänker "eeeeeehhh e den här normal då??" haha men så kan det vara ibland ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0