today i wake up....

jupp vaknade typ vid 12 tiden men låg och halv sov i sängen ;) men iaf idag så ska jag på vatten museum vi kommer att träffas i rinkeby och sen så åker vi därifrån till djurgården :D haha LÄNGTAAAR!!! :P men aa ska typ kollanågra bloggar nu och sen in i facebook och sen ere bara att fixa mig ;) ska gå hemmifrån runt 2 tiden haha känner att jag skriver heeelt sjukt (ja, nu så blablablablablaaa) vad tråkig jag e men ville bara få några rader och inte blogga med typ 1-2 rader :P



hahaha ÄÄÄÄLSKAR den här bilden :D den var tagen i typ hollands flygplats hahaha :D super nöjd med den men ignorera klädstilen...var sommaren innan vi skulle börja 7:an haha jag vet men ändå... :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0