Ska försöka sova nu

Jupp, jag sitter i sängen och försöker att sova haha sitter I sängen...nej,nej sitter på sängen, ska iaf till tand läkaren imorgon klockan 11 men jag vill ändå gå till skolan för att det e sp himmmmmmla kuuuuuuuul däääääär!!!!!!!! Jupp tycker faktiskt det :D haha men kom försent idag vi började klockan 08:00 och jag vaknade klockan 08:15 och var där 08:20 haha snabb jag eeeee :P men Nää fixade håret på vägen mesans ja sprang haha men som tur var att läraren inte var i klassrummet då men jag sa ju till henne efter och + så var det halv klass *lucky meeee :D* men iaf ska vakna tidigt imorgon/idag för aa måst orka ju ;) men långt inlägg va?? Vet inte om det e det men jag tror det, ska kolla sen när jag har publicerat haha men iaf hisnat :D
Det blir en bild på mig och Mona för jag har inga andra fina bilder och det blir fula bilder när ja tar på kamera asså just nu när jag typ har piyamas och grejer haha men ni fattar väll (hoppas jag :P)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0