mooot skolan ;)

jupp, vaknade kvart i 8 och e helt klar nu :D haha vet inte direkt vad jag ska göra :/ vill gå till skolan nuuuuu haha vet inte vrf men iaf vad det bara jag som inte kunde somna idag?? gick och la mig runt 12 tiden för att jag fixade håret :/ och sen så kunde jag inte somna så klockan halv 3 så gick min syster upp från sängen för att öppna fönstret (ja, jag delar rum) sen det blev kalt i rummet runt 4 tiden och det var då jag blev trött men jag somnade aldrig, men e iaf pigg som en mört...eller vad man nu säger, hur mycket e klockan kolla*vänta ska bara kolla*aha okej klockan e 08:35 nu iaf när jag kolla men aa ska jag gå mot skolan eller??
Tumblr_lwn9i2kaj81qe49wpo1_400_large
Weheartit
ska logga ut från datorn nu så aa hej då ;)
juste godmorgon om typ ingen har gått till skolan typ :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0