kom hem...

hah aaa kom hem nyss e fortfarande jätte blöööt, det rengnade ;) men iaf idag så skulle vi på vatten museum men det blev ändrade planer. det blev filmkväll haha vi kollade på Colombiana och det e typ den BÄÄÄÄTST action film jag har sett asså man typ doooog!!!!! haha och sen så kollade vi på The lottery ticket och sen var suuuuper bra haha en komedi och drama film :D haha men imorgon kommer mina kusiner hem till mig från Finlad haha suuuper kuuul juuu och juste idag så åt jag chips hemma och hittade ett hjärt-format chips :O haha tog typ 10638532 bilder av det haha men kolla det här e bara en av bilden :D



haha ja jag vet, har redigerat bilden haha men det såg exakt ut så här, på bilden har jag bara ändrat färgen inget mer ;)


Kommentarer
Postat av: Deqa

Sitter de verkligen ihop ? <3

2012-01-04 @ 10:35:37
URL: http://deqasweet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0