jag vet att jag inte har bloggat :(

förlåt men jag har en anledning...det e för att jag hade nackaspärr och då hade jag jätte ont asså det var förrigår och den dagen så låg jag bara och sov :/ sen så igår så var jag i skärholmen och kollade runt och sen när jag kom hem runt 6 tiden så låg jag bara och sov :/ men nu så ska jag börja blogga igen och aa men det som e tur e att jag har fortfarande lika m¨nga läsare:D tack så mycket att i stannar kvar :D men iaf har tagit många foton också :D haha men aa fick ett mobilskal och har bara åtit soppa för det mesta för att mina tänder typ hade ont för tandställnings grejen :( men nu känns det iaf bättre :D men aa här e en bild och aa hahah ska göra läxorna NUUU haha kolla tiden och jag börjar nu ;)
ja det väll det goood bye haha ;P

Kommentarer
Postat av: ISAB3LLA- photography

SV: Jorå, det finns bilder! Men det blir typ sådär ofta med systemkameran, att man håller den framför ansiktet, haha!



exempel..

http://iisabellaeriksson.blogg.se/2011/december/yeeeeeyeeeeeee-fredag-imorgon.html#comment



HAHA ^

2012-01-19 @ 12:31:18
URL: http://iisabellaeriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0