godnatt

var att jag inte bloggade idag men det blev ingen vatten museum idag hellen :/ börjar tröttna på dom nu, men imorgon e jag heeelt säker på att det kommer bli av...det var för att dom stänger klockan 17:00 och det tar 1 timme att åka dit så aa men iaf imorgon så ska jag vara där vis 11 tiden så aaa kommet typ att vakna runt 9 och åka dit klockan 10 och så e jag där vid 11 så aa hoppas att jag hinner blogga dåra :D haha men tar med mig systemen så ni kommer att få fin fina billder efter men måste sova nu för kommer inte vilja gå upp frpn sägen imorgon/idag haha godnatt :D




kommer också finnas såna här fiskar haha tänker på filmen nemo när jag typ ser den blåa fisken :D haha :P men iaf för typ 3:dje gånen Godnatt :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0