godmorgon

vaknade nyss, haha det var för att min lillebrors kompis e hemma hos oss så jag vaknade ville inte sov längre :/ haha men iaf nu så sitter jag heeeelt färdig och väntar på mami för att vi ska till T-Centralen och sen till kungsträgården ;) det e för att jag vill SHOPPA känner att jag har typ slösat bort jullovet så nu så ska jag köpa allt jag ser!!!!!!! nää men jag vill shoppa loss haha med aa vill iaf komma hem med mycket inte bara typ ett linne ;( haha hoppas jag :D men iaf ska logga in på FEJSBOOOOOOOOK HAHA men iaf hej då och vi ses senare innan jag går :D
378624_156395177802734_123280491114203_219806_1384801397_n_large

weheartit

om ni undrar vrf jag tar bilder från weheartit e det för att jag inte orkar ta en dum liten bild och ladda upp det för att vad finns det att ta kort på när inlägget handlar om typ ingenting så aa nöj er en stund att jag kommer att ta bilder från weheart it :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0