dagen

var ute med deqa idag vi hade typ en liten foto dag :D haha det var kuul men det var iiiissss kalllt :S men senare så gick vi hem till deqa och drack te och mjölk...MmMmMmMmMmmmMmMm HAHA men aa den så var vi inne på datorn och hade det kul men aa fryser fortfarande i fötterna :O men ska gå till rinkeby snart haha det börjar klockan 7 idag ;) men iaf ska äta nu, har inte ätit riktig mat sen jag vaknade JAG TYP SVÄLTER NUUUU!!!! ;D haha nää men ska äta något...vänta ska kolla vad det blir.......................................Pasta med köttfärsås :/ jag som var super nå något annat :/ hahah men kan typ äta vad som helt nu :D men aa lägger upp en bild på deqa för att jag inte orkar lägg upp alla andra bilder men aa här e en iaf :) haha deqa "Vrf lägger du upp en bild på mitt fece" Moahahahah ;P
Älskar att fota andra :D
Fotat med Canon EOS 1000D :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0