dagen

kom hem nyss från teatern och fick veta att min storasyster fick en ny mobil...det var Samsung Galaxy S2 haha lite så här avundsjuk haha nää men aa :P idag var det en vanling dag, haha kul ;) men iaf nu så sitter jag och pratar i telefon med Monisen haha asså Mona haha men aa vi typ pratar om allt och aa men iaf MIYASE OM DU SER DET HÄR DEQA KUNNDE INTE GÅ IDAG OKEJ!!!!! haha förlåtr att jag skriver det här men aa...
tillbaka till er andra så ska jag nog äta nu haha hade inget annat att skriva men jag ville typ ha det "tillbaka till er alla..." haha så aa skrev att jag ville äta...tror inte att någon fattar ;D
gjorde den här bilden och skrev ut den hemma och gjorde en vatten bild haha hade ingen annan fin bild ;P
så blev den :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0