varför jag inte bloggade igår...

förlåt att jag inte bloggade igår men det var för att jag hade fuuult upp hela dagen...först så när jag vaknade så var elias kompis hemma hos oss, och sen så efter det så gick vi på bio och Kollade på alvin och gänget 3..IGEN...sen så åt vi i Pizza hut och jag skämde ut mig hahah sen så lämnade vi hem elias kompis ´och sen typ efter 5 min efter vi har lämnat honom så ringer min mamma och säger, "ni får gå tillbaka, ingen e hemma hon dom" sen så går vi tillbaka och vi ser honom sitta på trappan och vänta, så säger vi till honom att han ska gå till hans lillasysters dagis, sen så går vi, igen, och när vi kommer hem så aa orkade jag inte blogga :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0