samia svarar

Haha Samia om jag såg det här inlägget innan så skulle jag göra ALLT för att kunna få nå dig och sen göra nåt kul tillsammans på det här fina vädret sötis :) Haha från o med nu så ska jag fråga oftare om vi kan göra nåt!! Det var ju oxå läänge sen vi 2 gjorde nåt ;) haha om man inte räknar idag förstås :) Men ha en bra dag och ha din mobil öppen! Jag ska ringa dig imorron Du, jag,Klawdia och Deqa kanske hon sa kanske till mig, men hoppas lilla Deqa oxå kommer + bästa Mona :D <3333

Svar: HAHA aa nu ska jag ha min mobil öppen mera ;D men imorgon e jag upptagen FÖRLÅT jag glömde säga att jag skulle till stan med Elham, men kan inte vi typ göra någonting på Lördag?? FÖRLÅT känner mig så taskig men du och Klawdia och kanseke Deqa kan göra något :/<33

Kommentarer
Postat av: Miyase

Haha du taskig? Kan inte tro det ;) Jag kan förstå dig sötis :) Hoppas ni har det kuul :) Hmm lördag? Okej kanske :D Jag ringer dig då<333333

2012-02-29 @ 22:35:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0