juste glömde

Ulrik Munther var ju med i melodifestivalen hade tänkt på det hela veckan...e typ ett sjuuukt stort fan av honom sen start...asså början av lilla melodifestivanlen när han van med låten "en vanlig dag" jag typ röstade på honom 22 gånger haha...ville värkligen att han skulle vidare och det gjorde han :D satt och typ log hela hans uppträdande och haha älskad det där i slutet när han bara "Tack som faaan" haha och älskade låten soldiers som gan van med och när alla typ tog fram sina mobiler och viftade med dom när han sjöng, hahaha det räckte inte för mig att han var med på teve jag ville ha meeer så ja, jag gick in på svts hemsida och kollade på intervjuerna och haha dom ba, hur kommer du på dina låtar och han ba, jaa jag gör in på mitt rum och dricker lite mjölk hahah jag jag typ doooooooog XD asså oooohhhh han e bara BÄÄÄÄST  :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0