Glad alla hjärtans daaag

glad alla hjärtans dag, haha dagen var suuuper tror att det var en av dom bästa dagarna i skolan hitils vet inte direkt vrf men det känndes bara så ;D haha det e faktist ganska svårt att förklara :P men iaf efter skolan så gick jag Deqa,Miyase och Mona till skärholmen haha deqa skulle köpa lite grejer och aa sen så gick vi till Mc'Do...orkar inte skriva hela namnet... okej, sen så efter det så gick vi till bibleoteket och plugga haha...okej kanske inte direkt... sen efter så kom jag hem, tittade på top model sverige och ja kollade på andra pogram och nu e jag inne på datorn :P HAH jag vet jag bloggar JÄTTE lite typ ett inlägg om dagen men jag ska försöka ;D asså att blogga mer...
men iaf Glad alla hjärtans dag...eller "sa" jag det nyss...JUSTE haha...RUBRIKEN ;P
men ska typ vara inne på Facebook haha har märkt att jag e typ inne varj dag i fleeera timmar...okej kanske inte direkt det med :P haha men e inne ganska ofta haha det e typ om om den vill att jag ska logga ut för att det e tråkigt och sen logga in för att jag har tråkigt :S haha alla har väll sett typ den bild?? XD har inte den i datorn men aa ;D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0