Frukost i McDonald's

Godmorgon, haha idag e jag ledig från skolan...för det var ju öppet hus grejer mojs i lördags så aa men idag var jag i MC orkar inte skriva hela namnet igen haha (vad tråkig jag e, jag vet :P) men var där för att förut när jag var i tandläkaren typ förra veckan så frågade min pappa mig om jag ville äta för det var klockan 8 på morgonen och jag sa nej jag har redan ätit hemma men när jag var i skolan så ångrade jag mig för art jag tänkte kommer jag ens ha någon annan chans att äta där för det e ju skola och på lördagar och söndagar så finns det inte så aa sen så var vi ju lediga idag så vrf inte :) okej men strunt i det haha jag berättar värsta historien och jag bara strunt i det :S okej jag vet jag e super tråkig och ska sluta skriva nu asså på det här i lägget haha men aa :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0