dagen

jupp idag var jag väll i skolan, vi hade prov och tyckte att det var superlätt haha ocker inte kanske superlätt men det var väll okej :S det var engelska prov haha orkar inte gå tillbaka och skriva "vi hade engelska prov..." haha så aa,
men iaf när jag kom hem så öppnade jag datorn och innan jag ens kan skriva in lösenordet så kommer min pappa in och frågar om jag vill följa med och hämta min lillebror från fritids och jag säger okej, så min pappa väntar i bilen och jag går upp till fritidset och så säger dom att han redan har gått till parkeringen men han var ite där sen när jag e på väg ut så ser jag honom leta efter någonting...och gissa vad det var?? hans fotboll som han fick igår, sen så hjälper jag honom att leta men vi hittar inte den, så när vi kommer in i bilen igen så så min pappa att han e lite ledsen, så han frågar vad det e och han svarar "jag har tappat bort min fotboll" och ja sen så fick han en ny, men han lovade att alrdig tappa bort den och aa nu vill han inte ens ta med den till skolan, han vill bara använda den när han kör fotboll i våran gård haha men  efter det så åt vi i Mc' Donalds vet inte ens vrf jag skrev värsta historien, kansek för att jag inte vet vad jag ska blogga om och det var väll dagen...haha kommer snart bli en bok om jag forsätter :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0