Dagen

HAHA dagen var väll bra haha, i sista lekitionen så hade vi matte och man fick inte gå ifrån lekitionen när vi hade slutat om man inte sjöng en typ matte lå HAHA "vi delar med 10,vi delar med 100, vi delar med 1000 hur gör vi då?? och så vidare haha men iaf det ända som var dåligt idag var att när vi hade träslöjd så fick jag en JÄTTE tjock och stor träbit under nageln och den ville inte ut sen så gick jag,deqa,miyase och ilke till skol syster men hon var på möte och sen så sa hon "vänta på mig tills halv 1" och sen så väntade vi och sen när hon äntligen kommer så säger hon "oj, kolla tiden jag måste få något att äta..." och jag ba -.-'!!!!!!!!!!!! ALLVARLIGT!!!!!!!!!!!!!!!!!! Sen så har vi lekition och Deqa följer med mig dit ner igen, asså till skolsyster och sen så e hon inte där -.-, så vi går till lekitionen igen, och sen så håller jag typ en penna, jag trycker på nageln och försöker göra så att det inte syns lite utanför nageln och den funkar, sen så drar jag den med nageln och får ut VÄRSTA STÖRSTA BITEN haha min huvudvärk försvann då också haha precis när jag drar ut den ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0