Dagen

dagen har vart super..okej var ska jag börja?? först så vaknade jag haha sen så fixade jag mig och träffade mona och naima...men sen så blev mona och naima?? eller...kanske det var jag som blev försenad...sen så skulle vi titta på stjärnorna i skärholmen men vi kom försent...men det stoppade inte oss, vi hade kul iaf,vi träffade sibel och tog kort och fick autograf med våra namn :D, sen så gick vi till monki och mona var tvungen att gå hem :( men jag och naima gick och åt i izi efter och sen så kollade vi runt, sen så gick naima hem till mig och vi gjorde lite vad som helt hahah eller inte...var bara inte på datorn ;) och sen så skulle naima gå hem jag jag följde med henne till tunnelbanan och där så skämde vi ut oss ;S haha och sen så när jag kommer hem så e jag inne på datorna (förlåt att jag inte bloggade då) sen så kommer min pappa in i rummet och frågar om jag vill följa med och köpa glass och jag svarar ju såklart jaa ;D och ja nu sitter jag här med min ben&jerry's och aa haha ;D super god ju ;D
ja det var väll det godnatt till er som ska sova, själv ska jag fortfarande vara vaken en stund till;D

Kommentarer
Postat av: Iviviv

Thj

2012-02-12 @ 12:57:39
URL: http://Tr

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0